Pages

NEED MONEY?

infinity

GOLDEN ANGELS

Saturday, May 5, 2012

Betul ke boleh buat duit ni?

Dengan JBP Segalanya Mungkin...

Setelah saya menyertai JBP dan menggunakan wang USD10 yang digunakan maka saya makin teruja untuk membeli position yang baru di JBP namun hati saya masih berat untuk melabur jumlah yang besar.


Saya lalu bertanya kepada seorang lagi sahabat saya di Skype iaitu Dave O’Rourke dari Florida, USA. Beliau adalah seorang Minister daripada gereja Jehovah Witness dan kami telah berkenalan sejak tahun 2009 hingga kini.

Rupa-rupanya beliau juga telah menyertai JBP ini tetapi tidak pernah memberitahu saya hal ini demi menjaga persahabatan yang terjalin. Beliau khuatir kalau beliau mengajak saya menyertainya saya mungkin akan menjauhkan diri daripada berkawan dengannya. Dia menerangkan kepada saya bagaimana JBP telah dapat memberi pulangan seperti yang didakwa iaitu sebanyak 150% kepada siapa sahaja yang menyertainya.

Setelah itu, beliau telah memberikan beberapa link kepada laman web berkaitan untuk saya teliti dan kaji. Berpuashati dengan apa yang saya baca, ditambah dengan keyakinan kepada Dave maka saya membuka satu lagi akaun bersama beliau dan melaburkan USD500 didalam JBP.

Saya bertambah terkejut selepas itu apabila saya menyertai salah satu ‘training session’ yang dijalankan di internet bersama beberapa orang pegawai syarikat. Keuntungan daripada pelaburan sebanyak USD500 itu rupa2nya bakal mendatangkan pulangan sebanyak USD4,385.00! malah lebih lagi sekiranya saya terus mengkompaun pendapatan sebanyak mungkin daripada keuntungan saya. Saya bakal menerima USD500 sehari setiap hari, selagi sistem ini berjalan dengan sempurna. Ini bermakna saya akan mendapat keuntungan 777% dan lebih lagi dari pelaburan tersebut dan bukan 150% seperti yang disangka. Macamana ini boleh berlaku?

Untuk mengetahui bagaimana setiap position yang dibeli boleh mendatangkan keuntungan besar kepada anda, sertai dahulu JBP dan daftar akaun Liberty Reserve  anda kemudian hubungi saya melalui link Skype disebelah kanan laman ini.