Pages

NEED MONEY?

infinity

GOLDEN ANGELS

Sunday, January 6, 2013

Kenapa Pilih AHB?


Dahulu, saya pernah menulis mengenai pembohongan MLM dan kenapa anda tidak patut menyertai mana-mana MLM. Sebelum saya menyertai AHB, saya sudah muak dengan MLM kerana beberapa sebab. Yang paling utama ialah kerana kebanyakan syarikat atau pengedar MLM hanya menumpukan kepada Marketing Plan dan Menjual Impian kepada prospek mereka. Yang penting bagi mereka ialah mendapatkan pendapatan hasil daripada menaja downline dan menjadi kaya dalam masa paling singkat.


Kebanyakan syarikat MLM yang menjual impian ini menawarkan pakej dengan harga yang tinggi yang menyebabkan seseorang yang menyertainya terpaksa bekerja keras untuk mendapatkan balik modal asas yang telah dilaburkan kedalam syarikat. Penjualan produk tidak penting kerana apa yang penting ialah mendapatkan seramai mungkin ahli baru untuk mendapatkan wang. Tiada konsep repetition of sales (penjualan berulangkali) dalam syarikat seperti ini.

Itu adalah diantara sebab kenapa saya menghentam MLM dan tidak menggalakkan sesiapa pun termasuk diri saya sendiri menyertainya. Bagi saya, unsur yang perlu ada didalam MLM ialah Produk yang diperlukan oleh pengguna, Produk yang berkesan, Penjualan yang berulang dan sistem MLM yang tidak memberatkan setiap orang yang menyertainya.

Ada syarikat yang memaksa anda untuk membuat maintanance bulanan, jika tidak, segala usaha anda akan kembali kepada 0 dan anda terpaksa membina semula perniagaan.

Ada pula syarikat yang mempunyai sistem breakaway yang merugikan anda dari segi pendapatan dan macam2 lagi.

10 Sebab Kenapa Anda Harus Menyertai AHB

Di AHB anda tidak perlu melakukan (tidak dipaksa) melakukan maintanance bulanan untuk mendapat pendapatan harian, tiada breakaway, point yang terkumpul tidak akan hilang dan anda boleh menjalankan perniagaan ini dalam masa anda sendiri, berniaga secara santai dan bina perlahan-lahan (step by step). Tidak perlu keluar setiap hari dari pagi sampai malam mencari prospek baru.

Jadi, apakah kelebihan AHB dan kenapa ANDA patut menyertainya?

Syarikat

AHB bukan seperti kebanyakan syarikat yang lain dimana syarikat MLM yang lain kebanyakannya di miliki oleh individu atau beberapa orang dan biasanya di syarikat seperti itu, pengasas adalah CEO syarikat.

Berbeza dengan AHB dimana ianya bukan milik peribadi tetapi dimiliki oleh tiga (3) buah syarikat besar iaitu:

Resintech Corporation
(tersenarai di papan utama BSKL)
Superaya corporation
(milik Tengku Adik)
Multimedia Entertainment
(jacky chan)

Produk
  • Dihasilkan secara BioTeknologi di University Tsinghua Beijing China
  • Hasil kajian diterbitkan didalam 21 jurnal klinikal (perubatan)
  • Terbukti berkesan
  • Produk dipatenkan












Bonus

Bonus Penajaan
Bonus Pairing
Bonus Mega Aset
dan lain2

BONUS MEGA ASET



120 point
Netbook / Ipad
Wang Dikembalikan RM 3,000.00


200 point
Umrah atau Melancong Percuma RM6,000.00

1000 point


Barang Kemas Percuma

Bila anda mencapai point sebanyak 2000 melalui bonus mega aset, and berpeluang untuk menebus point tersebut bagi mendapatkan barang kemas bernilai RM30,000.00 atau memilih samada untuk pergi

Haji atau Melancong Percuma RM 30,000.00















 


























10,000 point
Hartanah Percuma

Apa yang menarik mengenai bonus mega aset ialah ia menawarkan agen yang membeli pakej diamond 2 buah kereta dan hartanah yang mana kesemuanya bernilai 600,000.00 PERCUMA!!



No comments:

Post a Comment