Pages

NEED MONEY?

infinity

GOLDEN ANGELS

Saturday, June 16, 2012

JBP BUKAN MLM

Alangkah seronoknya kita kalau tiap pagi bangun tengok duit masuk dalam akaun. Yang paling seronoknya ialah bila duit tu masuk tanpa kita buat apa2 pun. Bestnya la...


Masih ramai yang terkial2 nak buat duit dengan MLM... hari2 kempen cari orang, hari2 tipu orang dan yang paling sedih hari2 tipu diri sendiri dengan menyangka bahawa mereka akan jadi kaya raya atau jutawan tidak lama lagi. Jangan beranganlah... daripada 100 orang yang menyertai MLM hanya 2% yang betul2 jadi jutawan... yang lain hanya penyumbang pendapatan orang atas.

JBP dan JSS Tripler dipatenkan di USA pada tahun 2003 lagi dan ianya dilancarkan pada tahun 2004. Malangnya, ramai yang menyangka bahawa JBP ialah sebuah syarikat yang menjalankan skim cepat kaya. Akhirnya pada tahun 2010 setelah 'relaunch' dilakukan maka JBP dan JSS Tripler mula menunjukkan hasil. Dalam masa singkat sahaja ia telah dapat membuktikan bahawa ia mampu mengalahkan SEMUA program MLM yang ada.

BUKTI PENDAPATAN


JBP BUKAN MLM 

Ramai yang membuat andaian yang bukan2 terhadap JBP ini. Malah ada yang mengatakan JBP ini skim piramid, skim pelaburan macam apakenama-cash tu dan lain2 lagi. JBP memiliki paten kepada pelan pendapatannya dan menjual 'Advertising Credits' dan menawarkan perkongsian hasil dari pendapatan global syarikat kepada semua ahli/pelanggannya.

Di JBP hari-hari hari gaji...