Pages

NEED MONEY?

infinity

GOLDEN ANGELS

Tuesday, June 12, 2012

Buat Duit Di Internet Semakin Mudah

Bagaimana kalau saya katakan bahawa ANDA boleh menjana pendapatan dari internet dengan menyertai program yang saya sertai secara PERCUMA dan anda boleh meraih pendapatan seawal hari yang pertama? Anda tidak perlu menaja dan maintain bulan2 untuk menjana pendapatan. Hanya join percuma dan mula menjana pendapatan anda.


Ramai orang nak buat duit melalui internet tapi masih gagal. Ramai yang buat MLM tapi yang berjaya dapat duit banyak ialah UPLINE. Hanya 2% dari mereka yang menceburkan diri dalam perniagaan internet berjaya manakala 98% lagi GAGAL. Kini, ada cara untuk mereka yang tergolong dalam 98% itu MENGAUT HASIL LUMAYAN...

Disclaimer: Tidak dinafikan bahawa perniagaan MLM telah berjaya mengubah nasib ramai orang diseluruh dunia. MLM telah berjaya melahirkan Jutawan dimana sahaja mereka berada. MLM memang bagus tapi bukan untuk semua orang. Untuk berjaya didalam MLM usaha yang berterusan dan betul adalah diperlukan. Walaupun begitu anda berkemungkinan menemui kegagalan.

DUIT DARI INTERNET

Ramai yang tidak tahu bahawa di internet kini, ada satu laman web yang memberikan keuntungan 2% setiap hari kepada mereka yang membeli advertising credits dari mereka. Dengan hanya bermodalkan USD10 ANDA sudah boleh menjana pendapatan setiap hari untuk selama mana yang anda inginkan. Anda tentukan pendapatan anda dan anda kutip hasilnya setiap hari.

TANPA PERLU MENAJA SEORANGPUN
TANPA PERLU MAINTAIN BULAN2
Setelah hanya sebulan menyertai JBP saya dah dapat balik modal saya + untung berlipat kali ganda.



Saya sendiri kurang percaya pada mulanya dan setelah berpuas hati dengan research yang saya jalankan maka saya kini mampu senyum setiap hari melihat duit masuk.


Snapshot di atas merupakan pendapatan yang saya terima selama 4 hari dari 03/05/2012 hingga 06/05/2012. Best kan masuk duit hari2 gini?

Kalau nak tengok duit masuk hari2 dalam akaun macam ni dan macam kat bawah ni sila hubungi saya. Kalau ONLINE CHAT saya off anda boleh hantar mesej pada saya melalui emel.

ustaz

MASIH NAK BUAT MLM?

Tak renyah ke kerja MLM? 

Kena cari orang
Walaupun buat MLM secara online ianya tetap memerlukan anda menghabiskan masa dan tenaga untuk berkempen di Facebook, Twitter dan lain-lain untuk mendapatkan downline.
Kena maintain bulan2
Sebelum anda menerima ganjaran pada hujung bulan (itupun kalau dapat downline) anda terpaksa maintain setiap bulan. Siapa yang untung? Upline... Upline anda bergantung hidup dengan pembelian anda dan downline lain untuk mendapatkan 'group sales'. Kalau anda tidak membeli upline takkan masyuk...
Yang paling kaya ialah yang paling atas dalam hiraki
Sejak dulu sampai kini, hanya mereka yang berada di atas (atau mempunyai downline yang ramai) sahaja yang dapat WANG BESAR dalam MLM. Malanglah mereka yang sedikit atau tiada downline langsung...


Masih nak buat kerja yang belum tentu mendatangkan hasil seperti MLM?


BANDINGKAN DENGAN JBP/JSS


  • TAK PERLU CARI ORANG
  • TAK PERLU MAINTAIN BULAN2
  • TAK PERLU BELI BARANG YANG BELUM TENTU PERLU

TAPI DAPAT DUIT HARI2!

Saya cuma menghulurkan PELUANG ini kepada anda. Bebaskan diri anda sekarang.Saya adakan latihan setiap hari Isnin malam Selasa jam 9:00 malam di webinar yang lain dari lain ini.

Saya bukan upline sesiapa dan bukan downline sesiapa. Saya buat duit setiap hari walaupun takda orang join bersama saya. Cuba tengok balik akaun Ustaz Azizi yang telah saya bimbing...

Bimbingan percuma diberikan setiap minggu iaitu pada Isnin malam Selasa jam 9:00 malam di webinar yang saya kendalikan.