Pages

NEED MONEY?

infinity

GOLDEN ANGELS

Wednesday, July 4, 2012

Selamat Datang Pn. Yati & En. Bard


Mereka Yang Tahu Akan Membuat Keputusan Yang Positif. Mereka Yang Inginkan Perubahan Akan Mengambil Langkah Kearah Perubahan. Didoakan Semuga En. Bard dan Pn. Yati Berjaya Bersama JBP. Selamat Datang Ke Dunia Baru JBP.

JBP dan JSS-Tripler yang kini telah membawa kebahagiaan didalam rumah tangga ramai orang mula menawan hati rakyat Malaysia yang selama ini mencari peluang sepertinya. 

Berlainan dengan perniagaan konvensional dan MLM yang dikenali umum, Multi Node Computer Networking System yang diperkenalkan oleh JUST BEEN PAID ini merupakan satu2nya Sistem Network Marketing yang tidak mempunyai ciri yang terdapat pada MLM. Ini adalah kerana di JBP, tiada keperluan untuk MENAJA atau MENGEKALKAN PEMBELIAN BULANAN untuk menjana pendapatan. 

Walaupun anda tidak menaja seorang pun, anda tetap akan dibayar setiap hari dan mendapat keuntungan 150% apabila cukup tempoh 81 hari disamping berpeluang untuk meraih keuntungan yang berlipat kali ganda melalui JSS-Tripler yang berupaya memberi pulangan yang sungguh besar kepada setiap orang.

Anda boleh memulakan perniagaan ini dengan menggunakan $10 yang diberi oleh syarikat untuk anda menilai sendiri keberkesanan JBP dan sekiranya anda yakin, anda boleh memulakan perniagaan ini dengan membeli sekurang2 1 position yang bernilai $10 (RM34.50)* tetapi adalah digalakkan membeli 4 position Tripler untuk menikmati bonus yang lebih besar.
BAGAIMANA SIFIRNYA

Untuk mengetahui bagaimana seseorang itu boleh menjana pendapatan besar dari JBP & JSS-Tripler ini biar saya tunjukkan kepada anda bagaimana anda boleh mendapat untung berlipat kali ganda.

Katakanlah anda membeli 50 positions (kredit pemasaran) melalui JSS-Tripler. Anda akan dibayar 10 dolar sehari dan setiap hari pendapatan anda akan meningkat sebanyak 2% setiap hari (1.5% pada Sabtu dan Ahad). Sekiranya anda membeli position setiap kali anda menerima 10 dolar, pada akhir 81 hari, position anda akan menjadi sebanyak 214 position. 

Bagi setiap 4 position yang tamat tempoh 81 hari, anda akan menerima satu Matrix yang memberi pulangan sebanyak 60 dolar. Ini bermakna bagi 214 position, anda akan menerima 53 Matrix yang tiap satunya memberi pulangan sebanyak 60 dolar. Jumlahnya? USD3,180.00. Hebat bukan? Modal yang anda keluarkan untuk 50 position pada permulaan ialah sebanyak USD500. Maka, $3,180.00 - $500.00 = $2,680.00! Itu kalau anda keluarkan modal sebanyak $500. Bagaimana kalau lebih lagi seperti Ustaz Aziz yang membeli 100 positions dengan harga $1,000.00? Ustaz Azizi akan menerima lebih daripada RM20,000.00 apabila semua Matrix beliau dipenuhi. Modal beliau? hanya 3 ribu lebih sahaja. 

Anda tidak perlu mengeluarkan modal yang besar seperti saya dan Ustaz Azizi. Berapa modal yang ingin anda keluarkan adalah bergantung kepada anda sendiri dan anda boleh menambah jumlah position/Tripler anda bila2 masa kalau anda mahu atau boleh juga tidak membeli.

Semuanya terpulang kepada diri anda sendiri. Sekiranya anda yakin dengan apa yang saya anjurkan ini, anda boleh menyertainya dengan seberapa modal yang anda mahu.

RISIKO

Apakah risiko yang mungkin dihadapi? Tiada suatu pun didunia ini yang tidak mempunyai risiko. Hidup ini penuh dengan risiko. Siapa boleh kata bahawa hari ini atau esok anda masih akan hidup? Kita berhadapan risiko setiap hari dan setiap saat dimana juga kita berada. 

Siapa boleh jamin anda tidak dilanggar bila melintas jalan?
Siapa yang boleh menjamin anda takkan kena serangan jantung?
Siapa yang boleh menjamin bahawa esok mereka tidak dipecat dari pekerjaannya?
Jawapannya:

Tidak Ada!

Segala yang kita lakukan ada risiko yang jelas dan ada yang tidak jelas. Orang yang hanya duduk dirumah buat perniagaan melalui internet seperti saya ini tetap mempunyai risiko yang bermacam2. 

Keputusan Di Tangan Anda. 

Tentukan Nasib Dan Masa Depan Anda Sekarang!








 * 1 USD = RM3.45 pada 4 Julai 2012